● Jak budować? (Ekwipunek Szamana) ●
EKWIPUNEK
Przedstawię Wam najpierw ekwipunek szamana.
Oto on:
No to zaczynamy od lewej:
Fioletowa strzałka- Wskaźnik dla myszek (pokazuje gdzie mają się ustawić myszki)
Gwiazda- Tzw "SP- sprit". Gdy się ustawi daną gwiazdę pod myszkę i przytrzyma się "LPM", myszka odskoczy na bok, bądź do góry, w zależności z której strony ustawicie gwiazdę.
Balon (zazwyczaj są koloru niebieskiego w kształcie normalnego balona, aktualnie pokazuje balon z "Eventu Walentynkowego")-Unosi daną myszką do góre, tylko wtedy jak przytrzyma się LPM kółeczko sznurka od balona na mysim brzuszku:
.
Aby pokazał się sznurek od balona, należy nacisnąć litere "C" na klawiaturze i dopiero wtedy
przytrzymać LPM.
Błękitny wiatr- W grze Transformice występują przeróżne plansze. Owa opcja przydaje się
do przesuwania danych rzeczy jak na tym przykładzie:
Mała skrzynia- podest dla myszek
Duża skrzynia- większy podest dla myszek, bądź część łącząca z deskami.
Kowadło- Przydaje się do ustawiania obiektu na lawie.
Krótka deska- podstawowa część do budowania:
GWOŹDZIE DO BUDOWANIA:
Rozróżniamy 3 przykłady gwoździ:
Czerowny [KLAWISZ B]- podtrzymuje stabilizacje danej konstrukcji, oraz przechyla się na dwie strony (huśtawka)
Żółty/Zielony [KLAWISZ C]- stała/stabilna deska do budowania (nie przechyla się, ani nie huśta, tylko wtedy kiedy jest za duży ciężar)
Niebieski [KLAWISZ V]- deska bujająca się, rzadko się przydaję.
Aby gwóźdź znalazł się w innym miejscu niż na środku, ponownie wciskamy ten sam klawisz!
Jak połączyć/stworzyć kostrukcję?
Obrazek po lewej stronie: ŹLE
(Myszki nie mają powrotnej drogi do norki)
Obrazek po prawej stronie: DOBRZE
(Myszki posiadają drogę powrotną do norki)
1. Zaczynamy od usytuowania małej deski pod ziemią:
Wybieramy małą deskę, wciskamy klawisz [B] na klawiaturze i przytrzymujemy LPM.
2. Dołączamy deskę niewidoczną do górnej małej deski
Wciskamy [spację] a następnie klawisz [B] na klawiaturze, przytrzymujemy LPM
3. Dołączamy deskę z czerwonym gwoździem na środku, do niewidocznej pionowej deski.
Skaczemy na poniższą deskę.
4. Dołączamy kolejną małą niewidoczną deskę [spacja]+ klawisz [C]
5. Znowu dołączamy deskę z czerwonym gwoździem na środku, do niewidocznej pionowej deski.
Od deski z czerwonym gwoździem dołączamy dużą deskę z zielonym gwoździem.
Aby konstrukcja się nie ruszała dopinamy niewidoczną małą deskę z czerwonym gwździem.
6. Od przechylonej dłuższej deski, dołączamy dłuższą niewidzialną deskę z zielonym gwoździem,
a do tej deski dopinamy małą widzialną deskę z czerwonym gwoździem, tak aby pozostałe myszki
mogły spokojnie dostać serek i wrócić do norki.
Obracać powyższe rzeczy można za pomocą klawiszy [Z] i [X].
Żółto-pomarańczowa piłka- nadaje się do skoków na inną płaszczynę, jako podest, bądź wybuchowa piłka, jeżeli znajdują się kolce, aby piłka mogła pęknąć.
Kula- Nadaje się do planszy, kiedy dwóch szamanów rywalizuje ze sobą, wtedy muszą zepchnąć przeciwnika z planszy. Również do spychania niektórych części planszy.
Lód- Zamraża dane myszki, które prawdopodobnie mogą nie zdążyć na czas do norki.
Serce- W zależności jakie doświadczenia się wybiera, otrzymuję się opcję serca. Czyli szybsze trafienie do norki.
Głowa myszki- Przywołuje myszki, które umarły w grze.
Ser- Szaman może nadać ser innej myszce tylko wtedy, kiedy sam Szaman będzie go posiadał.
Teleportacja- Szaman teleportuje myszki do siebie tylko wtedy, kiedy dana myszka jest w zasięgu szamana, bądź zielonego jabłka.
Złoty piorun- Przyśpiesza ruch myszek, kiedy usytuuje się piorun na drodze do norki bądź serka.
Zielone jabłko- Pojedyncza obręcz, poprzez ktorą można nadawać rózne opcję myszkom, znajdującym sie w zasięgu jabłka.
Sprężynki- Szybki sposób umozliwiający dostęp na góre
Chmura- Przydatna rzecz, stosująca zazwyczaj do budowania w powietrzu.
Z biegiem doświadczenia, myszka nadaje sobie punkty umiejętności poprzez poziomy, które zdobywa.
W zależności jakie umiejętności się zdobywa, pojawiają się następnie w ekwipunku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz