Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny

poniedziałek, 3 marca 2014

Jak budować? (Ekwipunek Szamana)

● Jak budować? (Ekwipunek Szamana) ●

EKWIPUNEK

Przedstawię Wam najpierw ekwipunek szamana.
Oto on:


 No to zaczynamy od lewej:

Fioletowa strzałka- Wskaźnik dla myszek (pokazuje gdzie mają się ustawić myszki)

Gwiazda- Tzw "SP- sprit". Gdy się ustawi daną gwiazdę pod myszkę i przytrzyma się "LPM", myszka odskoczy na bok, bądź do góry, w zależności z której strony ustawicie gwiazdę.

Balon (zazwyczaj są koloru niebieskiego w kształcie normalnego balona, aktualnie pokazuje balon z "Eventu Walentynkowego")-Unosi daną myszką do góre, tylko wtedy jak przytrzyma się LPM kółeczko sznurka od balona na mysim brzuszku:

.
Aby pokazał się sznurek od balona, należy nacisnąć litere "C" na klawiaturze i dopiero wtedy 
przytrzymać LPM.

Błękitny wiatr- W grze Transformice występują przeróżne plansze. Owa opcja przydaje się
do przesuwania danych rzeczy jak na tym przykładzie:


Mała skrzynia- podest dla myszek

Duża skrzynia- większy podest dla myszek, bądź część łącząca z deskami.


Kowadło- Przydaje się do ustawiania obiektu na lawie.

Krótka deska- podstawowa część do budowania:


GWOŹDZIE DO BUDOWANIA:

Rozróżniamy 3 przykłady gwoździ:

Czerowny [KLAWISZ B]- podtrzymuje stabilizacje danej konstrukcji, oraz przechyla się na dwie strony (huśtawka)

Żółty/Zielony [KLAWISZ C]- stała/stabilna deska do budowania (nie przechyla się, ani nie huśta, tylko wtedy kiedy jest za duży ciężar)

Niebieski [KLAWISZ V]- deska bujająca się, rzadko się przydaję.

Aby gwóźdź znalazł się w innym miejscu niż na środku, ponownie wciskamy ten sam klawisz!

Jak połączyć/stworzyć kostrukcję?


Obrazek po lewej stronie: ŹLE
(Myszki nie mają powrotnej drogi do norki)

 Obrazek po prawej stronie: DOBRZE
(Myszki posiadają drogę powrotną do norki)

1. Zaczynamy od usytuowania małej deski pod ziemią:
 Wybieramy małą deskę, wciskamy klawisz [B] na klawiaturze i przytrzymujemy LPM.

2. Dołączamy deskę niewidoczną do górnej małej deski
Wciskamy [spację] a następnie klawisz [B] na klawiaturze, przytrzymujemy LPM

3. Dołączamy deskę z czerwonym gwoździem na środku, do niewidocznej pionowej deski.
Skaczemy na poniższą deskę.

4. Dołączamy kolejną małą niewidoczną deskę [spacja]+ klawisz [C]

5. Znowu dołączamy deskę z czerwonym gwoździem na środku, do niewidocznej pionowej deski.
Od deski z czerwonym gwoździem dołączamy dużą deskę z zielonym gwoździem.
Aby konstrukcja się nie ruszała dopinamy niewidoczną małą deskę z czerwonym gwździem.

6. Od przechylonej dłuższej deski, dołączamy dłuższą niewidzialną deskę z zielonym gwoździem, 
a do tej deski dopinamy małą widzialną deskę z czerwonym gwoździem, tak aby pozostałe myszki 
mogły spokojnie dostać serek i wrócić do norki.


Obracać powyższe rzeczy można za pomocą klawiszy [Z] i [X].

Żółto-pomarańczowa piłka- nadaje się do skoków na inną płaszczynę, jako podest, bądź wybuchowa piłka, jeżeli znajdują się kolce, aby piłka mogła pęknąć.

Kula- Nadaje się do planszy, kiedy dwóch szamanów rywalizuje ze sobą, wtedy muszą zepchnąć przeciwnika z planszy. Również do spychania niektórych części planszy.

Lód- Zamraża dane myszki, które prawdopodobnie mogą nie zdążyć na czas do norki.

Serce- W zależności jakie doświadczenia się wybiera, otrzymuję się opcję serca. Czyli szybsze trafienie do norki.

Głowa myszki- Przywołuje myszki, które umarły w grze.

Ser- Szaman może nadać ser innej myszce tylko wtedy, kiedy sam Szaman będzie go posiadał.

Teleportacja- Szaman teleportuje myszki do siebie tylko wtedy, kiedy dana myszka jest w zasięgu szamana, bądź zielonego jabłka.

Złoty piorun- Przyśpiesza ruch myszek, kiedy usytuuje się piorun na drodze do norki bądź serka.

Zielone jabłko- Pojedyncza obręcz, poprzez ktorą można nadawać rózne opcję myszkom, znajdującym sie w zasięgu jabłka.

Sprężynki- Szybki sposób umozliwiający dostęp na góre

Chmura- Przydatna rzecz, stosująca zazwyczaj do budowania w powietrzu.

Z biegiem doświadczenia, myszka nadaje sobie punkty umiejętności poprzez poziomy, które zdobywa.
W zależności jakie umiejętności się zdobywa, pojawiają się następnie w ekwipunku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz