Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny

poniedziałek, 3 marca 2014

Umiejętności Szamana- "Duchowy przewodnik"

● Umiejętności Szamana- "Duchowy przewodnik" ●


Duchowy przewodnik to dobry wybór dla nowo początkujących graczy.
Umiejętności przedstawiają skuteczne i praktyczne rozwiązania w budowaniu oraz rozwinięciu Szamana.

Co przedstawiają ikonki umiejętności?

1. Dodatkowy czas
● Dodaje dodatkowy czas do czasu rundy. W zależności od poziomu umiejętności ilość czasu rośnie. Kolejność: 5,10,15,20,25 s. dodatkowych= Max 5 punktów można przyznać danej umiejętności.
Ta umiejętność jest przydatna, gdy mapa jest trudna i potrzebna więcej czasu na zrobienie jej.
 
2. Duży ser

● Powiększa ser. W zależności od umiejętności wartość procentowa rośnie. Kolejność to: 10%, 20%, 30%, 40%, 50%.


3. Zmartwychwstanie
● Kiedy Szaman umrze może się automatycznie odrodzić. Wtedy jako myszka "zombie" może czynić swoją powinność. Szaman odradza się w miejscu startu, wtedy traci serek. Czynność można użyć tylko raz.

4. Super gwiazda

● Kiedy Szaman zaczyna tańczyć, obok niego tańczą myszki. Poziom umiejętności określa ile myszek może tańczyć.

5. Duży Szaman

● Podobnie jak w przypadku dużego sera- Szaman rośnie o ileś procent, a wartość ta wzrasta wraz z poziomem. Kolejność: 4%, 8%, 12%, 16%, 20%.

6. Kuchnia polowa
● Oddanie innej myszce swój ser. Ser można oddawać do woli, tylko wtedy, kiedy się go ponownie posiada.
7. Nekromancja

● Przywołanie myszki, która wcześniej umarła. W zależności od punktów umiejętności można przywołać 1,2,3,4,5 myszek.

  8. Łatwa wygrana

● Teleportuje daną myszkę z serkiem do norki. W zależności od poziomu można użyć 1,2,3,4,5 razy.

9. Dodatkowa szybkość

● Przyśpiesza myszkę na drodze do serka, bądź do norki. Można użyć 1,2,3 razy.

10. Teleportacja
● Teleportuje wybraną myszkę do nas, tylko jak jest w zasięgu *jabłka czy Szamana.

11.Antygrawitacja
● Piłki na mapie opadają wolniej, a im większy poziom, tym wolniej opadają.

12.Sprężyna
● Przywołuje znak od którego myszy się odbijają. I tak jak w przypadku przyśpieszenia- można wejść tylko raz. Użyć można 1,2,3 razy.

13.Wieczna dusza

● Pozwala na przywołanie przedmiotów po śmierci Szamana. W zależności od poziomu umiejętności można przywołać przez 4,8,12,16,20 sekund.

14.Wieczna dusza
● Przywołuje zielone jabłko, dzięki któremu Szaman może przywołać obiekty w jego pobliżu niezależnie od tego gdzie znajduje się Szaman. Zależnie od poziomu można przywołać 1,2,3,4,5 razy.

15.Wieczna dusza
● Przywołuje chmurę, która może poruszać się tylko w płaszczyźnie poziomej. Można ją obracać, robić niewidzialną, łączyć z innymi elementami. Można przywołać 1 chmurę na rundę oraz w totemie.


Wskazówki i ciekawostki:

Dodatkowy czas, duży ser, duży Szaman, zmartwychwstanie, antygrawitacja i wieczna dusza są umiejętnościami pasywnymi- oznacza to, że ich się nie używa- aktywują się automatycznie. Pozostałych umiejętności można użyć poprzez przybornik/ekwipunek.

  Łatwa wygrana, nekromancja, kuchnia polowa, jabłko i teleportacja są umiejętnościami, które bardzo pomagają zdobyć kilka dodatkowych myszek..
Wystarczy że kilka myszek umarło- wtedy możemy je odrodzić w miejscu gdzie stoi Szaman, najlepiej przy serku, bądź w środku serka. Szaman może po kolei nadawać "Łatwą wygrane" poszczególnym myszkom. Myszka która nie posiada serka, należy użyć "Kuchnia polowa".
Również jabłko jest przydatne- kładziemy jabłko przy starcie myszek (norka), idziemy do serka i każdej myszce przy norce nadajemy swój ser lub teleportujemy je do siebie.

● Umiejętności takich jak "Łatwa wygrana" i "Kuchnia polowa" możemy użyc tylko wtedy, kiedy pierwsza myszka wejdzie do norki.

Chmura jest jednym z najstabilniejszych przedmiotów. Niewidzialna może usztywniać deski. Może również służyć jako pojazd, po przyczepieniu do niej runy.


Sprężyny i przyśpieszenia nadają się wtedy, kiedy zależy nam na czasie i nie mamy jak zbudować deski w górę. Stawiając znaczki obok siebie można uzyskać naprawdę mocny efekt. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz