● Umiejętności Szamana- "Duchowy przewodnik" ●
Duchowy przewodnik to dobry wybór dla nowo początkujących graczy.
Umiejętności przedstawiają skuteczne i praktyczne rozwiązania w budowaniu oraz rozwinięciu Szamana.
Co przedstawiają ikonki umiejętności?
1. Dodatkowy czas
Ta umiejętność jest przydatna, gdy mapa jest trudna i potrzebna więcej czasu na zrobienie jej.
2. Duży ser
3. Zmartwychwstanie
4. Super gwiazda
5. Duży Szaman
6. Kuchnia polowa
7. Nekromancja
8. Łatwa wygrana
9. Dodatkowa szybkość
10. Teleportacja
11.Antygrawitacja
12.Sprężyna
13.Wieczna dusza
14.Wieczna dusza
15.Wieczna dusza
Wskazówki i ciekawostki:
● Dodatkowy czas, duży ser, duży Szaman, zmartwychwstanie, antygrawitacja i wieczna dusza są umiejętnościami pasywnymi- oznacza to, że ich się nie używa- aktywują się automatycznie. Pozostałych umiejętności można użyć poprzez przybornik/ekwipunek.
● Łatwa wygrana, nekromancja, kuchnia polowa, jabłko i teleportacja są umiejętnościami, które bardzo pomagają zdobyć kilka dodatkowych myszek..
Wystarczy że kilka myszek umarło- wtedy możemy je odrodzić w miejscu gdzie stoi Szaman, najlepiej przy serku, bądź w środku serka. Szaman może po kolei nadawać "Łatwą wygrane" poszczególnym myszkom. Myszka która nie posiada serka, należy użyć "Kuchnia polowa".
Również jabłko jest przydatne- kładziemy jabłko przy starcie myszek (norka), idziemy do serka i każdej myszce przy norce nadajemy swój ser lub teleportujemy je do siebie.
● Umiejętności takich jak "Łatwa wygrana" i "Kuchnia polowa" możemy użyc tylko wtedy, kiedy pierwsza myszka wejdzie do norki.
● Chmura jest jednym z najstabilniejszych przedmiotów. Niewidzialna może usztywniać deski. Może również służyć jako pojazd, po przyczepieniu do niej runy.
● Sprężyny i przyśpieszenia nadają się wtedy, kiedy zależy nam na czasie i nie mamy jak zbudować deski w górę. Stawiając znaczki obok siebie można uzyskać naprawdę mocny efekt.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz