● Umiejętności Szamana- "Duchowy przewodnik" ●
Duchowy przewodnik to dobry wybór dla nowo początkujących graczy.
Umiejętności przedstawiają skuteczne i praktyczne rozwiązania w budowaniu oraz rozwinięciu Szamana.
Co przedstawiają ikonki umiejętności?
1. Dodatkowy czas
● Dodaje dodatkowy czas do czasu rundy. W zależności od poziomu umiejętności ilość czasu rośnie. Kolejność: 5,10,15,20,25 s. dodatkowych= Max 5 punktów można przyznać danej umiejętności.
Ta umiejętność jest przydatna, gdy mapa jest trudna i potrzebna więcej czasu na zrobienie jej.
2. Duży ser
● Powiększa ser. W zależności od umiejętności wartość procentowa rośnie. Kolejność to: 10%, 20%, 30%, 40%, 50%.
3. Zmartwychwstanie
● Kiedy Szaman umrze może się automatycznie odrodzić. Wtedy jako myszka "zombie" może czynić swoją powinność. Szaman odradza się w miejscu startu, wtedy traci serek. Czynność można użyć tylko raz.
4. Super gwiazda
● Kiedy Szaman zaczyna tańczyć, obok niego tańczą myszki. Poziom umiejętności określa ile myszek może tańczyć.
5. Duży Szaman
● Podobnie jak w przypadku dużego sera- Szaman rośnie o ileś procent, a wartość ta wzrasta wraz z poziomem. Kolejność: 4%, 8%, 12%, 16%, 20%.
6. Kuchnia polowa
● Oddanie innej myszce swój ser. Ser można oddawać do woli, tylko wtedy, kiedy się go ponownie posiada.
7. Nekromancja
● Przywołanie myszki, która wcześniej umarła. W zależności od punktów umiejętności można przywołać 1,2,3,4,5 myszek.
8. Łatwa wygrana
● Teleportuje daną myszkę z serkiem do norki. W zależności od poziomu można użyć 1,2,3,4,5 razy.
9. Dodatkowa szybkość
● Przyśpiesza myszkę na drodze do serka, bądź do norki. Można użyć 1,2,3 razy.
10. Teleportacja
● Teleportuje wybraną myszkę do nas, tylko jak jest w zasięgu *jabłka czy Szamana.
11.Antygrawitacja
● Piłki na mapie opadają wolniej, a im większy poziom, tym wolniej opadają.
12.Sprężyna
● Przywołuje znak od którego myszy się odbijają. I tak jak w przypadku przyśpieszenia- można wejść tylko raz. Użyć można 1,2,3 razy.
13.Wieczna dusza
● Pozwala na przywołanie przedmiotów po śmierci Szamana. W zależności od poziomu umiejętności można przywołać przez 4,8,12,16,20 sekund.
14.Wieczna dusza
● Przywołuje zielone jabłko, dzięki któremu Szaman może przywołać obiekty w jego pobliżu niezależnie od tego gdzie znajduje się Szaman. Zależnie od poziomu można przywołać 1,2,3,4,5 razy.
15.Wieczna dusza
● Przywołuje chmurę, która może poruszać się tylko w płaszczyźnie poziomej. Można ją obracać, robić niewidzialną, łączyć z innymi elementami. Można przywołać 1 chmurę na rundę oraz w totemie.
Wskazówki i ciekawostki:
● Dodatkowy czas, duży ser, duży Szaman, zmartwychwstanie, antygrawitacja i wieczna dusza są umiejętnościami pasywnymi- oznacza to, że ich się nie używa- aktywują się automatycznie. Pozostałych umiejętności można użyć poprzez przybornik/ekwipunek.
● Łatwa wygrana, nekromancja, kuchnia polowa, jabłko i teleportacja są umiejętnościami, które bardzo pomagają zdobyć kilka dodatkowych myszek..
Wystarczy że kilka myszek umarło- wtedy możemy je odrodzić w miejscu gdzie stoi Szaman, najlepiej przy serku, bądź w środku serka. Szaman może po kolei nadawać "Łatwą wygrane" poszczególnym myszkom. Myszka która nie posiada serka, należy użyć "Kuchnia polowa".
Również jabłko jest przydatne- kładziemy jabłko przy starcie myszek (norka), idziemy do serka i każdej myszce przy norce nadajemy swój ser lub teleportujemy je do siebie.
● Umiejętności takich jak "Łatwa wygrana" i "Kuchnia polowa" możemy użyc tylko wtedy, kiedy pierwsza myszka wejdzie do norki.
● Chmura jest jednym z najstabilniejszych przedmiotów. Niewidzialna może usztywniać deski. Może również służyć jako pojazd, po przyczepieniu do niej runy.
● Sprężyny i przyśpieszenia nadają się wtedy, kiedy zależy nam na czasie i nie mamy jak zbudować deski w górę. Stawiając znaczki obok siebie można uzyskać naprawdę mocny efekt.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz