● Umiejętności Szamana- "Władca wiatru ●
Władca wiatru to umiejętności dla graczy, które znacznie usprawniają i ułatwiają budowanie
Co przedstawiają ikonki umiejętności?
Czyścioch
● Bańka zazwyczaj służy bardziej profesjonalnym graczom, którzy zamierzają jak najprędzej dostać się z serkiem do norki. Po śmierci danej myszki, wyłania się z dołu bańka mydlana, na którą można śmiało skoczyć, lecz należy uważać, aby nie spaść. Niestety w niektórych przypadkach bańka ta komplikuję grę.
Sprinter
● Zwiększa szybkość Szamana o 4%, 8%, 12%, 16%, 20%. Dzięki przedstawionej umiejętności Szaman porusza się o wiele szybciej niż pozostałe myszki. Bardzo przydatne.
Oportunista
● Kiedy ostatnia mysz wchodzi z serkiem do norki, Szaman automatycznie wygrywa rundę, nawet nie mając sera.
Dieta
● Pomniejsza masę szamana o 4%, 8%, 12%, 16%, 20%. Dzięki umiejętności można minimalnie dalej skakać, niż pozostałe myszki. Nie polecam nadawać punkty. Władca wiatru posiada o wiele lepsze umiejętności mogące pokonywać przeszkody tj: przepaście.
Chwytaki
● Umiejętność ta pozwala na wspinanie się po ścianie bez żadnego problemu. Najbardziej przydaje się myszkom, które nie radzą sobie ze ścianą. Wadą umiejętności jest poruszanie się po poziomej płaszczyźnie, jeżeli komuś to przeszkadza, najlepiej oddać mniej punktów niż 5 na ową umiejętność, poruszanie wtedy nie będzie aż tak odczuwalne. Również przydaje się do budowaniu, będącym na desce.
Skrzynka towarzysząca
● Przedmiot znajduję się w ekwipunku Szamana. Skrzynka jest ciężkością kilku kowadeł, posiada charakterystyczny wygląd. Aby przesunąć daną skrzynkę, potrzeba kilka myszek. Najbardziej jest przydatna w rundzie rywalizacji między dwoma Szamanami do blokowania norki przeciwnika.
Mysz Odrzutowa
● Aby użyć umiejętność, należy przytrzymać klawisz ze strzałką w dół. Im dłużej przytrzymasz, tym wyżej poleci się do góry. Polecam do rund, które wymagają przeskoczenia sporych szczelin bądź przepaści.
Czekobuziak
● Coś ala "Super gwiazda" w umiejętności "Duchowy przewodnik". Kiedy usiądzie się blisko obok jednej myszki, otrzyma się od niej słodkiego buziaka. Jednak do pomagania myszek podczas rundy niezbyt się przydaje.
Wślizg
● Teleportacja (przez ściany), szybkie poruszenie Szamana. Bardzo przydatna umiejętność. Można ją użyć poprzez wciśnięcie podwójnie klawisza strzałki w prawo bądź w lewo. W zależności od tego w którą stronę chcemy pójść. Należy jednak uważać by nie spaść. :)
Osobista teleportacja
● Teleportuje Szamana w wyznaczone miejsce. Opcja przydaje się wtedy, kiedy zależy nam na czasie.
Kryzys
● Przywołuje mini deskę. Nie polecam do nadawania punktów.
Zwinność
● Umiejętność pozwala na przywoływanie w ruchu. Czynność ta ułatwia budowanie. Umiejętność połączona z "Chwytaki" pozwala na budowanie będąc przyczepionym do pionowej ściany.
Sroga mysz
● Zwiększa ilość lodowych kostek. Przydaje się umiejętność, do pozbywania myszek, które nie chcą wejść do norki.
Transformice
● Przedmiot, który znajduje się w przyborniku Szamana. Przedmiot oddany poszczególnej myszce otrzymuje tendencje do przemieniania się w skrzynie, kowadło,deski.
Anioł
● Umiejętność pozwala na umożliwienie latania. Aby użyć daną umiejętność należy, podwójnie wcisnąć strzałkę do góry, a za drugim razem przytrzymać. Bardzo przydatne.
Wskazówki i ciekawostki:
● Czyścioch, transformice, kryzys, czekobusiak są umiejętnościami, które w znacznym procencie są niepotrzebne. Niektóre z nich komplikują grę oraz marnują czas na danej rundzie.
● W szczególności polecam Wam umiejętności tj: anioł, osobista teleportacja, oportunista, sprinter, chwytaki, zwinność i wślizg są najbardziej doceniane przez profesjonalne osoby, które grają w Transformice.
● Czyścioch, znacznie utrudnia grę myszkom, które grają pierwszy raz. Gdy wskoczą na bańkę, pozostałe myszki wskoczą za nią, a to wnioskuje pęknięcie bańki i utracenie pozostałych myszek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz