● Umiejętności Szamana- "Mechanik" ●
Mechanik to umiejętności dla graczy, którzy wolą wybrac drogę kreatywności w budowaniu róznych konstrukcji. Mechanik to raczej dodatek do pozostałych umiejętności. Nie polecam jako pierwsze korzystanie z gry Transformice.
Co przedstawiają ikonki umiejętności?
Piłki
● Umiejętność przywołuje więcej piłek. Ta umiejętność jest bezużyteczna, stwarza chaos na danej planszy. Nie polecam.
Starożytny duch
● Zwiększa działanie ducha o 10%, 20%, 30%, 40%, 50%. Niebieskie obramowanie wokół Szamana powiększa zasięg wykonywania danych działań na innych myszek, bądź budowania.
Jest to jednak minimalna różnica.
Lodowata deska
● Umiejętność umożliwia przywołanie niewielkiej deski lodowej co najmniej 5 razy. Jeżeli ktoś lubi eksperymentować i chcę rozwinąć swoje umiejętności techniczne, to nic nie stoi na drodze. W pomaganiu myszek, jest raczej bezużyteczna.
Super kowadło
● Zwiększenie masy kowadła o 50%. Kowadło przydaje się w rzadko spotykanych planszach np: gdzie należy obniżyć lot balona, po zebranym wcześniej sera. Kowadło wtedy przydaje się jak najbardziej i potrzeba ciężkiej masy, aby to wykonać.
Ciężka artyleria
● Zwiększa masę kuli armatniej o 50%. Kula przede wszystkim przydaje się do pojedynków między graczami. Ma bardzo silne uderzenie, a tym samym może zrzucić daną mysz. Takich kul unika się gorzej niż tradycyjnych kul. Przydatna na planszy "Survivor".
Czekodeska
● Przedmiot znajdujący się w ekwipunku Szamana. Czekoladowa deska ułatwia wspinaczkę dla nowo na byłych graczy. Ma bardzo dobrą przyczepność. Polecam.
Stabilna runa
● Przywołuje przedmiot- nieobracalną runę. Runa leci w jednym wybranym kierunku.
Opływowe baloniki
● Bardzo przydatna umiejętność. Szybkość balona jest zwiększona o 50%. Gdy trzeba uratować daną myszkę, bądź szybo umieścić ją gdzieś w górnej części planszy, wystarczy przypiąć balonik do danej myszki i leci. Umiejętność również polecana, jeżeli zależy nam na czasie.
Zły duch
● Umiejętność przywołuje przyciągającego wszystko ducha. Użyć go można poprzez wybranie zwykłego ducha, gdy wciśnie się [spację]- stanie się "zły" i zmieni kolor na różowy. Można dzięki niemu przesuwać myszy po poziomie. Tradycyjny duch, również ma owe opcje. Nie polecam.
Mistrz przywoływacz
● Szybkość przywoływania, jest jedynie minimalna różnica. Aby zobaczyć różnice, należy nadać 5 punktów. Nie polecam.
Błyskawiczne baloniki
● Automatyczne przywołanie balonów. Ilość balonów zależy od punktów umieszczenia danej umiejętności. Często przydatne w awaryjnych sytuacjach np; kiedy mamy mało czasu, aby zbudować drogę z desek. Przydatne, polecam.
Owieczka
● Z wyglądu słodka i śliczna, jednakże to wcielony diabeł. Jest to przedmiot znajdujący się w ekwipunku Szamana. Głównym zadaniem tej umiejętności jest powystrzelanie myszek w obrębie owieczki z mapy. Nadaje się w szczególności na mapie "Survivor" bądź do zabawy.
Szaman demolka
● Umiejętność jest jak najbardziej przydatna. Kiedy postawiłeś deskę i nagle uświadomiłeś/aś sobie, że źle zrobiłeś/aś? Bez problemu! Wystarczy, że użyłeś/aś owej opcji i już deski nie ma.
Doskonała umiejętność do rywalizacji między Szamanami na danej rundzie.
Iluzjonista
● Bardzo dobra opcja dla osób, które popełniają często tzw. "Ups". Zamienia normalne obiekty w przezroczyste i na odwrót. Jak najbardziej polecam!
Sokoli wzrok
● Zwiększa zasięg przywoływania o 30%. Dzięki owej opcji można spokojnie przywoływać wokół siebie obiekty, które chcemy postawić. Precyzyjnie ułatwia budowanie. Również polecam!
Wskazówki i ciekawostki:
● Umiejętności tj: opływowe baloniki, Szaman demolka, iluzjonista, sokoli wzrok to 4 umiejętności z pośród 15-tu które są najbardziej potrzebne. Resztę atrybutów służy jako przedmiot do zabawy bądź kreatywne budowanie i eksperymenty.
● Polecam zacząć grać od umiejętności "Duchowy przewodnik".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz