Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny
Tu podaj tekst alternatywny

wtorek, 4 marca 2014

Umiejętności Szamana- "Mechanik"

● Umiejętności Szamana- "Mechanik" ●


Mechanik to umiejętności dla graczy, którzy wolą wybrac drogę kreatywności w budowaniu róznych konstrukcji. Mechanik to raczej dodatek do pozostałych umiejętności. Nie polecam jako pierwsze korzystanie z gry Transformice.

Co przedstawiają ikonki umiejętności?
Piłki
  Umiejętność przywołuje więcej piłek. Ta umiejętność jest bezużyteczna, stwarza chaos na danej planszy. Nie polecam.

Starożytny duch

Zwiększa działanie ducha o 10%, 20%, 30%, 40%, 50%. Niebieskie obramowanie wokół Szamana powiększa zasięg wykonywania danych działań na innych myszek, bądź budowania.
Jest to jednak minimalna różnica.

Lodowata deska
Umiejętność umożliwia przywołanie niewielkiej deski lodowej co najmniej 5 razy. Jeżeli ktoś lubi eksperymentować i chcę rozwinąć swoje umiejętności techniczne, to nic nie stoi na drodze.
W pomaganiu myszek, jest raczej bezużyteczna.

Super kowadło
Zwiększenie masy kowadła o 50%. Kowadło przydaje się w rzadko spotykanych planszach np: gdzie należy obniżyć lot balona, po zebranym wcześniej sera. Kowadło wtedy przydaje się jak najbardziej i potrzeba ciężkiej masy, aby to wykonać.

Ciężka artyleria
Zwiększa masę kuli armatniej o 50%. Kula przede wszystkim przydaje się do pojedynków między graczami. Ma bardzo silne uderzenie, a tym samym może zrzucić daną mysz. Takich kul unika się gorzej niż tradycyjnych kul. Przydatna na planszy "Survivor".

Czekodeska
Przedmiot znajdujący się w ekwipunku Szamana. Czekoladowa deska ułatwia wspinaczkę dla nowo na byłych graczy. Ma bardzo dobrą przyczepność. Polecam.

Stabilna runa
Przywołuje przedmiot- nieobracalną runę. Runa leci w jednym wybranym kierunku.
Opływowe baloniki
Bardzo przydatna umiejętność. Szybkość balona jest zwiększona o 50%. Gdy trzeba uratować daną myszkę, bądź szybo umieścić ją gdzieś w górnej części planszy, wystarczy przypiąć balonik do danej myszki i leci. Umiejętność również polecana, jeżeli zależy nam na czasie.

Zły duch
Umiejętność przywołuje przyciągającego wszystko ducha. Użyć go można poprzez wybranie zwykłego ducha, gdy wciśnie się [spację]- stanie się "zły" i zmieni kolor na różowy. Można dzięki niemu przesuwać myszy po poziomie. Tradycyjny duch, również ma owe opcje. Nie polecam.

Mistrz przywoływacz
Szybkość przywoływania, jest jedynie minimalna różnica. Aby zobaczyć różnice, należy nadać 5 punktów. Nie polecam.

Błyskawiczne baloniki
Automatyczne przywołanie balonów. Ilość balonów zależy od punktów umieszczenia danej umiejętności. Często przydatne w awaryjnych sytuacjach np; kiedy mamy mało czasu, aby zbudować drogę z desek. Przydatne, polecam.

Owieczka
Z wyglądu słodka i śliczna, jednakże to wcielony diabeł. Jest to przedmiot znajdujący się w ekwipunku Szamana. Głównym zadaniem tej umiejętności jest powystrzelanie myszek w obrębie owieczki z mapy. Nadaje się w szczególności na mapie "Survivor" bądź do zabawy.

Szaman demolka
Umiejętność jest jak najbardziej przydatna. Kiedy postawiłeś deskę i nagle uświadomiłeś/aś sobie, że źle zrobiłeś/aś? Bez problemu! Wystarczy, że użyłeś/aś owej opcji i już deski nie ma.
Doskonała umiejętność do rywalizacji między Szamanami na danej rundzie.

Iluzjonista
Bardzo dobra opcja dla osób, które popełniają często tzw. "Ups". Zamienia normalne obiekty w przezroczyste i na odwrót. Jak najbardziej polecam!

Sokoli wzrok
Zwiększa zasięg przywoływania o 30%. Dzięki owej opcji można spokojnie przywoływać wokół siebie obiekty, które chcemy postawić. Precyzyjnie ułatwia budowanie. Również polecam!

Wskazówki i ciekawostki:

●  Umiejętności tj: opływowe baloniki, Szaman demolka, iluzjonista, sokoli wzrok to 4 umiejętności z pośród 15-tu które są najbardziej potrzebne. Resztę atrybutów służy jako przedmiot do zabawy bądź kreatywne budowanie i eksperymenty.
● Polecam zacząć grać od umiejętności "Duchowy przewodnik".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz