● Umiejętności Szamana- "Mechanik" ●
Mechanik to umiejętności dla graczy, którzy wolą wybrac drogę kreatywności w budowaniu róznych konstrukcji. Mechanik to raczej dodatek do pozostałych umiejętności. Nie polecam jako pierwsze korzystanie z gry Transformice.
Co przedstawiają ikonki umiejętności?
Piłki
● 
Starożytny duch
●

Jest to jednak minimalna różnica.
Lodowata deska
● 
W pomaganiu myszek, jest raczej bezużyteczna.
Super kowadło
●
Zwiększenie masy kowadła o 50%. Kowadło przydaje się w rzadko spotykanych planszach np: gdzie należy obniżyć lot balona, po zebranym wcześniej sera. Kowadło wtedy przydaje się jak najbardziej i potrzeba ciężkiej masy, aby to wykonać.

Ciężka artyleria
● 
Czekodeska
● 
Stabilna runa
● 
Opływowe baloniki
●
Bardzo przydatna umiejętność. Szybkość balona jest zwiększona o 50%. Gdy trzeba uratować daną myszkę, bądź szybo umieścić ją gdzieś w górnej części planszy, wystarczy przypiąć balonik do danej myszki i leci. Umiejętność również polecana, jeżeli zależy nam na czasie.

Zły duch
● 
Mistrz przywoływacz
● 
Błyskawiczne baloniki
● 
Owieczka
●
Z wyglądu słodka i śliczna, jednakże to wcielony diabeł. Jest to przedmiot znajdujący się w ekwipunku Szamana. Głównym zadaniem tej umiejętności jest powystrzelanie myszek w obrębie owieczki z mapy. Nadaje się w szczególności na mapie "Survivor" bądź do zabawy.

Szaman demolka
●
Umiejętność jest jak najbardziej przydatna. Kiedy postawiłeś deskę i nagle uświadomiłeś/aś sobie, że źle zrobiłeś/aś? Bez problemu! Wystarczy, że użyłeś/aś owej opcji i już deski nie ma.

Doskonała umiejętność do rywalizacji między Szamanami na danej rundzie.
Iluzjonista
●
Bardzo dobra opcja dla osób, które popełniają często tzw. "Ups". Zamienia normalne obiekty w przezroczyste i na odwrót. Jak najbardziej polecam!

Sokoli wzrok
●
Zwiększa zasięg przywoływania o 30%. Dzięki owej opcji można spokojnie przywoływać wokół siebie obiekty, które chcemy postawić. Precyzyjnie ułatwia budowanie. Również polecam!

Wskazówki i ciekawostki:
● Umiejętności tj: opływowe baloniki, Szaman demolka, iluzjonista, sokoli wzrok to 4 umiejętności z pośród 15-tu które są najbardziej potrzebne. Resztę atrybutów służy jako przedmiot do zabawy bądź kreatywne budowanie i eksperymenty.
● Polecam zacząć grać od umiejętności "Duchowy przewodnik".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz